Fly Away
Home About Twitter Follow Dash

owner


" minds change like the weather. I hope you"ll remember today is never too late to be a brand new "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Friends
Sunday, November 17, 2013 ‚Ä¢ 5:13 PM ‚Ä¢ 0 comments




                                                                       
Assalamualaikum,

Since hidup selalu pindah-randah. Kawan pun jadi ramai. I never felt so bless ada ramai kawan. Time main truth or dare hari tu memang paling tk boleh lupa lawak-lawak sampai jadi sedih-sedih lol. But sincerely i'm very bless to have such wonderful friends. Siapa tk sangka orang yang aku tak pernah tegur time form 1 jadi best friends time form 2. 

"Friendship kita setahun ja, tengok-tengok hg nak pindah tinggal aku"

People come and go that is what life is. Banyak kali dh org datang dan pergi dalam hidup aku dh biasa dh--. Even aku nak pindah, aku takkan lupakan. I still remember is like just yesterday i said hi to you for the first time. Memang sebab korea aku jadi rapat. Paling kecewa tengok korang nangis but aku tak boleh buat apa. Aku akan dapat kawan baru tapi no one can replace you guys. Korang kawan yg gila-gila, yg tak mungkin aku dapat kawan yang perangai sama lol. I will always remember you guys till my last breath.

Till then xx 





|