Fly Away
Home About Twitter Follow Dash

owner


" minds change like the weather. I hope you"ll remember today is never too late to be a brand new "

Credits

© Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.

Bad Day
Wednesday, November 6, 2013 • 5:53 PM • 0 comments



 


Assalamualaikum,

Exam had pass. I got my results but it is just not enough. People around me kept saying "untunglah dpt berapa a dh". Bagi aku tak cukup. Bersyukur tu aku bersyukur cuma kadang-kadang tak cukup. Bukan aku marah dapat keputusan macam tu tapi rasa macam tk adil. Mak aku kata sebab usaha tk cukup nak buat macam mana. Tapi aku rasa frust. Tak pernah rasa sesakit ni. Kadang-kadang bila nak nangis, tahan. Cakap kat diri sendiri "be tough" tapi aku tahu sendiri aku tak kuat. Kadang-kadang rasa macam luahkan semua tapi aku tahu aku tak patut. Cukup lah dengan exam. Bukan boleh kalau fikir pasal satu hal, aku akan fikir pasal semua hal. Hal kenapa aku jadi macam ni. Macam mana boleh jadi macam ni. Rasa macam nak tergelak pun ada. Orang tengok aku bahagia tapi dalam hati rasa sangat sakit. Banyak masalah sebenarnya dalam hidup aku tahu dalam hidup banyak rintangan tapi aku sendiri tak mampu harungi. I try to act touch but i can't. 

Jarang nak sedih. "Bila orang tanya kenapa tak nangis, jawab kenapa nak nangis". Aku tak suka bagitahu orang perasaan aku. Aku pendam. Sedih mana pun aku, aku akan pendam. Sebenarnya sakit sangat hati dapat macam tu, tapi dah ketentuan Allah nak buat macam mana. 

"Benda dah lepas, kenapa nak ungkit"

 "Look at the future, think about the future, don't worry about the past"

"Heads up and smile"




|